06 January 2015

BeRub@h

Alhamdulillah masih dipanjangkan umo..kali ini ya Allah bagi la aku berubah jadi wanita matang dan solehah di dunia dan akhirat itu lah azam tahun ni... today 6 january dah so sebenarnye baru terfikir azam tahun baru 2015..nak story sikit la.. aku telah lama menyimpan perasan ini tapi tiap kali itu juga lah aku kan terluka,, ceewahh poyo je ayat aku ni,, hurmmm pape pun hajat agar tercapai lah.. aaminn.. yang mana kawan3 tengah exam final gud luck ye korang, dah berjaya jgn lupa aku ni yang xtahu la jadi apa.. pape pun doa kan yang terbaik buat korang semua.. serius rindu waktu study tapi tak nak exam.. stress je.. alhamdulillah sekali lagi, walaupun tak sehebat mana tapi masih lagi di beri peluang,,, apa aku merepek ni hanya aku dan Allah saja tahu niat aku.. hehehehee.. nite all malaysian .. love in pain ..

No comments:

Post a Comment